Puodeliai su logotipu yra viena populiariausių reprezentacinių dovanų. Jie – universalūs, ilgaamžiai, lengvai prižiūrimi, patogūs, leidžiantys patenkinti skirtingus dizaino lūkesčius. Vis dėlto pasirinkti patrauklų puodelį – neužtenka. Jei norite išnaudoti visus puodelių kaip reprezentacinės priemonės privalumus, siūlome pasinaudoti keliais „Logobalt“ ekspertų patarimais.
Reklamuokite ne tik įmonę
Puodeliai paprastai naudojami tam, kad būtų padidintas pačios įmonės žinomumas. Tačiau tokią priemonę galite lengvai pritaikyti ir savo prekių ar paslaugų, prekinių ženklų pristatymui. Galite ir laisvai derinti abu variantus – pavyzdžiui, vienoje puodelio pusėje spausdinti įmonės, kitoje – konkrečios prekės, paslaugos logotipą ar net nuotrauką.
Pasirūpinkite spaudinio raiškumu, kokybe
Net ryškiausios spalvos ar įmantriausios formos puodelis neatliks reprezentacinės paskirties, jei spaudinys (logotipas, šūkis, nuotrauka) nepasižymės puikia kokybe. Pasirūpinkite aukšta atvaizdo raiška ir dydžiu – tuomet jis bus pastebimas, sudarys šiuolaikiškos, dėmesio detalės skiriančios bendrovės įvaizdį. Nepamirškite, kad ir pats logotipas turėtų būti aiškus, ne pernelyg sudėtingas.
Rinkitės išskirtinį dizainą
Puodeliai su logotipu gali būti visiškai paprasti, standartiniai arba traukti žvilgsnį ypatinga forma. „Logobalt“ kataloge rasite puodelių, primenančių metalinius, išsiskiriančių nelygiu, reljefiniu paviršiumi, originalia ąsele ir kitais dizaino sprendimais. Tai – puikus būdas parodyti, kad patys vertinate kūrybiškumą, savitumą, norite išsiskirti iš konkurentų.
Suteikite dovanai individualumo
Jei dairotės dovanos darbuotojams ar verslo partneriams, apsvarstykite būdus, kaip jai suteikti daugiau unikalumo. Galbūt čia verta spausdinti ne tik logotipą, bet ir bendrą nuotrauką ar visiems gerai žinomą frazę, citatą? Toks sprendimas ne tik patrauks kitų žmonių dėmesį – jis perteiks ypatingą dėmesį, skirtą tokios dovanos adresatams, tad sustiprins ryšį.
Išnaudokite grafinio dizaino galimybes
Pasirūpinkite, kad puodeliai su logotipu būtų savitas ir pasirinkę neįprastą šriftą. Originalumo gali suteikti ir paryškinti, pabraukti, kitaip išskirti svarbiausi žodžiai. Kuo aiškesnė bus norima perteikti žinutė, tuo efektyvesnė bus reprezentacija.
Pasirinkite tinkamas spalvas
Nebijokite rinktis ryškesnių paties puodelio ar logotipo, užrašo spalvų. Juk tai – puikus būdas dėmesiui atkreipti. Vis dėlto pasistenkite, kad spalvos sietųsi su Jūsų komunikacijos strategija, atspindėtų vertybes, savitai papildytų žinutę. Pavyzdžiui, žalia ir ruda spalva puikiai tinka ekologija besirūpinančioms įmonėms, o juoda simbolizuoja solidumą. Jei nenorite perlenkti lazdos, kruopščiai derinkite spalvas tarpusavyje, įsitikinkite, kad ryškiausias naudojate tik akcentams.
Atidžiai pasirinkta forma, dydis, spalva, nepriekaištingos kokybės grafiniai elementai – tai, kas padeda sukurti harmoningą, patrauklų įspūdį. Nepamirškite, kad puodeliai su logotipu nėra tik talpa skysčiams – jie gali padėti lengviau įgyvendinti skirtingus marketingo tikslus. Sunku apsispręsti dėl geriausio varianto? Turite originalių idėjų? Susisiekite su mūsų konsultantais – jie mielai padės susikurti tokį dizainą, kuris tiks būtent Jūsų įmonei.