Milžinišku greičiu vykstantys rinkos pokyčiai skatina nuolatinį verslo tobulėjimą, atsinaujinimą. Tai leidžia patenkinti augančius vartotojų poreikius, pasiekti naujas rinkas. Pakankamai dažnai įmonės ženklas keičiasi ir atsiradus naujiems savininkams. Tokiais atvejais ypač svarbi tinkama reprezentacija ir apgalvotai parinktos jos priemonės, pavyzdžiui, tušinukai ar džemperiai su logotipu, reklaminiai maišeliai ir panašiai.
Veiksniai, lemiantys pokyčius
Kaip jau buvo užsiminta, įmonės ženklo pokyčius gali lemti įvairūs veiksniai, tačiau pagrindiniai jų yra:
- Nauji savininkai. Perpirkus verslą dažniausiai norima iš pagrindų atnaujinti marketingo strategiją, taip ne tik sukuriant naują įvaizdį, bet ir padidinant žinomumą.
- Klientų atsiliepimai (dažniausiai – neigiami). Nepalanki vartotojų nuomonė gali suformuoti neigiamą įmonės įvaizdį, kurį pakeisti paprastai nebūna labai lengva. Šiuo atveju ženklo atnaujinimas yra vienas iš pradinių žingsnių, vedančių link pozityvios nuomonės kūrimo. Žinoma, didelę reikšmę turi ir konkretūs veiksmai, priimami siekiant gerinti produktų bei paslaugų kokybę.
- Atsinaujinimas. Tai natūralus procesas, kurį skatina noras išlikti konkurencingiems ir neatsilikti nuo naujovių. Atsirandant naujoms technologijoms, galima sukurti kur kas modernesnius ir profesionaliau atrodančius ženklus, taip pat – ir reprezentacines priemones, tokias kaip reklaminiai maišeliai, kelioniniai krepšiai su logotipu ir panašiai. Pastarieji daugeliu atvejų patraukia didesnės auditorijos dėmesį.
- Plėtimasis į užsienio rinkas. Skirtingų šalių vartotojų poreikiai ir įpročiai dažniausiai skiriasi. Be to, užsienyje gali galioti įstatymai, apribojantys tam tikrus ženklus. Atsižvelgiant į tai atliekami įvairūs įmonės ženklo pokyčiai – kartais jie labai minimalūs, kartais – kardinalūs.
Toks atsinaujinimas gali ne tik pritraukti naują klientą, bet ir padėti sukurti patikimos įmonės vardą.
Tinkamiausių priemonių pasirinkimas
Tam, kad pokyčiai atneštų išmatuojamos naudos, reikia įdėti nemažai darbo ir apgalvoti daugybę detalių. Visų pirma, rekomenduojama atidžiai rinktis reprezentacijai skirtas priemones. Verta atkreipti dėmesį, kad jos atitiktų tikslinės auditorijos lūkesčius ir norus. Žinoma, kai kurios jų, pavyzdžiui, medžiaginiai reklaminiai maišeliai, tušinukai su logotipu ir pan. tinka daugeliui.
Prieš įsigyjant produktus patartina išsiaiškinti potencialių klientų amžių, veiklą ir pan. Pavyzdžiui, jei pastarieji yra pradinių klasių mokiniai, pasirinkdami atšvaitus, kuprines ar net saldainius neturėtumėte prašauti. Paaugliams dažniausiai patinka individualizuoti džemperiai, marškinėliai, kepuraitės. Jei norite patraukti vyresnių vartotojų dėmesį, patartina apsvarstyti tokias priemones kaip minkšti ir jaukūs logotipu dekoruoti pledai, termo puodeliai, užrašų knygutės ar gertuvės.
Atidžiai apgalvota reprezentacija prisideda prie naujo įmonės ženklo populiarumo didinimo, padeda kurti teigiamą jo įvaizdį, skatina pardavimus. Logobalt.lt siūlo didelį tam skirtų prekių pasirinkimą. Nesvarbu, tai reklaminiai maišeliai, logotipu dekoruoti atšvaitai ar puodeliai – sau labiausiai tinkančius galite užsisakyti jau dabar.